13 Temmuz 2014 Pazar

Ümit

   Ümit etmek, kendini güçlü kılmanın bir yoludur.

         Belki gelir ümidiyle birini bekledin mi hiç ? Gelmeyince , seni aramayınca ölesiye ağladın mı ?

        Gelmemişti, O` nu tanıdığım andan itibaren ümit ettim. Saniyeler , dakikalar, günler ,aylar hatta yıllar boyunca ümit ettim . Gelmemişti....
     
       Yapabileceğim elimden gelen hiç bir şey yoktu. Dirayetim, gücüm ,güvenim kırılmıştı. Bende yapacak bir şeyim kalmadığı için yokluğundan öptüm.
   
       Ama yaşadığım her şeye , her olaya rağmen sadece inancımı ve tüm benliğimi kaplayan ümidimi kaybetmedim.


      Her şeyi betimleyebilirim fakat onu asla, saçını, gözlerini,elini,kulağını ,ayağını, gülüşünü, kokusunu betimleyemem. Aşık adamlar,aşık olduğu kadınları anlatamaz, beyni, dili, dudağı , parmakları düğümlenir. Sen hiç bir kadını anlatamayacak kadar sevdin mi ?

      Ve öğrendim ki gözler asla gerçeği göremez , umut ettiği şeyi ararken yüreğinide ortaya  koyup , yüreğiyle aramalı insan.

     O zamanlar şunu hissettim ;

   
                                Bir kadının gözyaşlarında boğulan ölümsüzdür
                           Erkekler ağlamaz denilen bir dünyadayım
                          Ve ben
                          Bir kadının gözyaşlarında ölüyorum
                          Gördüğümde ağlayan bir kadını, çıkmazdayım
                          Şimdi bir ihtiyar kadar ağırım
                          Kalkmıyor üstümden bu kahır
                          Ve ben
                          Bir kadının gözyaşlarında ölüyorum
         Fakat ümitlerimi hiç bırakmadım , arkasından tüm gücümle koştum, şu an O`nun gülüşlerinden öpüyorum, mutluluk göz yaşlarıyla hayat buluyorum.

   `` Küçük çocuklar annelerinin öptüğü yaranın iyileşeceğine nasıl inanırlarsa, birbirlerine aşık olan insalar da, küçücük bir öpücüğün bulutları yok etme gücüne inanır. Ve her şey inanmakla başlar ``


                                                                                     Gözlerinden öperim, KELEBEĞİM...
         

0 yorum:

Yorum Gönder